sobota, 12 kwietnia 2008

Sałatka warzywna

Z racji przymusowego przejścia na dietę - maksymalnego ograniczenia węglowodanów, przepisy na słodkości pojawiać się będą tylko przy szczególnych okazjach. Chwilowo żywię się tylko warzywami, jajkami, rybami, mięsem (lecz tylko chudym) i jogurtami i serkami wiejskimi light:) Naprawdę cieżko jest stworzyć z tego coś szalenie pysznego..
Dziś na obiad były medaliony z indyka i naprawdę super sałatka.




Składniki:
1/3 małej kapusty pekińskiej
1/4 papryki czerwonej
2 duże rzodkiewki
1/2 cebuli
garstka kiełków (użyłam sezamu)
2 łyżeczki ziarenek słonecznika
łyżka oleju
2 łyżeczki koperku, sól, pieprz

Kapustę posztkowałam, paprykę, rzodkiewkę i cebulę pokroiłam w kosteczkę, dodałam kiełki i słonecznik. Z oleju, koperku i przypraw zrobić oddzielnej w miseczce sos, dokładnie wymieszać i dodać do warzyw. Wszystko dokładnie wymieszać.
Porcja dla jednej lubiącej sałatki osoby (czyli dla mnie:)).

Brak komentarzy: